Global 360 FLOW
Základné vlastnosti Global 360 FLOW
- kombinácia technológie pracovných tokov a mohutnej správy informácií a komunikačnej infraštruktúry zabezpečovanej Microsoft Exchange Serverom.
- umožňuje monitorovať pracovné procesy a dynamicky meniť pracovný toky za chodu a spájať pracovné toky jednotlivých odborov v rámci celého podniku
- definícia jednoduchých a logických podmienok pre prechod do nasledovného štádia vo workflow
- užívateľ môže určiť smerovanie toku na základe špecifických hodnôt v aplikačných dátach
- účastníkov workflow možno definovať podľa mena alebo možno využívať zákaznícke role. Je možné tiež špecifikovať role už existujúce v Microsoft Exchange.
- možno špecifikovať termín splnenia úloh
- automatické presmerovanie na iného užívateľa po uplynutí definovaného času
Grafický editor toku dát
K dispozícii je grafické pracovné prostredie Workflow Designer, v ktorom sa jednoducho, rýchlo a efektívne dajú vytvárať a editovať pracovné toky.
Automatické smerovanie dokumentov
Proces toku dát je priebežne monitorovaný. Tok dokumentu sa môže tiež deliť do paralelných vetiev, ktoré sa neskôr opäť spájajú. Jednotlivé kroky môžu byť vykonávané v závislosti od veľkého množstva podmienok, ako sú napríklad prítomnosť podpisu určitého druhu, hodnota atribútu dokumentu a podobne. Základom monitorovania toku sú databázové transakcie, čo umožňuje vykonávať robustné implementácie náročných procesov v ktorých majú používatelia v paralelných vetvách toku prístup k rovnakému zdroju informácií.
Sledovanie hraničných termínov
Každá etapa spracovania dokumentu môže byť obmedzená hraničným termínom. Po uplynutí termínu je možnosť automaticky previesť špecifickú operáciu s daným dokumentom napr. informovať zodpovedného pracovníka alebo nadriadeného, postúpiť dokument do nasledujúceho bodu kolobehu dokumentu a pod.
Sledovanie stavu
Pre každý tok dát, ktorý práve prebieha, je udržiavaný rozsiahly záznam o jeho histórii. Tento záznam informuje používateľov o aktuálnom stave dokumentu, predchádzajúcich etapách a o etapách nutných pre úspešné ukončenie toku.
Zapojením všetkých dostupných kapacít aplikácií Microsoft do jediného nástroja pre automatizáciu pracovných procesov sa stáva potenciál pre vývoj zákazníckych riešení takmer nevyčerpateľným.
V každej organizácii sa nájde množstvo jedinečných pracovných procesov, ktoré bude možné vyriešiť prostredníctvom týchto schopností. Príkladom je vytváranie a správa úradných záznamov vo verejnom sektore, alebo správa projektovej dokumentácie vo výrobnej organizácii. Taktiež je možné zabezpečiť prístup a kontrolu „citlivých“ záznamov, ako sú napríklad zdravotné záznamy, alebo záznamy o zamestnancoch.
Global 360 FLOW znižuje čas potrebný pre úspešné dokončenie práce, znižuje náklady na dokončenie práce a zvyšuje kvalitu výsledkov práce. Obsahuje širokú škálu aplikácii, podporujúcich operatívne (tímovo orientované) riešenia, ale tiež vysoko štruktúrované a vopred definované (procesne orientované) riešenia.
Spojenie Global 360 FLOW a Microsoft Exchange je určené pre všetky spoločnosti, ktoré uprednostňujú Exchange pre mailové služby a hľadajú optimálne riešenie pre podporu spolupráce pracovných skupín, správu dokumentov a workflow.
Hlavné prínosy riešenia
zdokonalený bezpečnostný systém s ochranou na úrovni jednotlivých dokumentov
- podpora spolupráce pracovných skupín pre tímovo-orientované a administratívne procesy
- prehľadná história pre pohodlné sledovanie a audit všetkých aktualizácií a činností v tímovom prostredí
- aktualizácia zdieľaných dokumentov v reálnom čase
- transakčná a dátová integrita
- zjednodušenie prístupu k dokumentom. Prístup ku uloženým dokumentom je umožnený na základe prístupových práv a nie je potrebné jeho vyhľadávanie v klasickom archíve alebo v inde uložených zložkách.
- jednoduché vyhľadávanie a triedenie. Na základe zadaných indexov dokumentu systém v prípade oprávnenosti prístupu vyhľadá dokument v centrálnej databáze a ponúkne jeho obraz žiadateľovi.
- podpora rôznych formátov dokumentov. Centrálne uloženie dokumentov bez ohľadu na formát (TIFF dokument, MS Word dokument, CAD výkres a pod.)
- prístup viacerých žiadateľov naraz. Je možné, aby ten istý dokument mali k dispozícii viacerí užívatelia naraz bez potreby zapožičiavania originálu z dôvodu kopírovania.
- vždy najaktuálnejšia verzia. V prípade dokumentov, ktoré môžu byť modifikované, sa modifikácia a aktualizácia najnovšej verzie robí centrálne a nie je potrebné rozposielať oznámenia o aktualizácii.
- zvýšeniu produktivity. Správne navrhnutý a vybudovaný systém má vplyv na zvýšenie produktivity zamestnancov.
- zníženie nákladov spojených s vytváraním a existenciou papierových kópií dokumentov
Global 360 FLOW – podporované platformy
FLOW server
- Microsoft Windows NT 4 Server SP6 alebo Windows 2000
- Microsoft Internet Explorer 5 (IE5)
- Microsoft Exchange Server 5.5 SP 4 alebo Exchange 2000
- Microsoft Exchange Administrator 5.5 SP4 alebo 2000
- PC kompatibilné Intel Pentium 266 a vyššie
- RAM 128 MB minimum, 256 MB doporučené
- cca 24 MB diskového priestoru (plná inštalácia)
- pre inštaláciu Flow servera sa odporúča vyhradený server, neodporúča sa inštalácia na ten istý server ako Exchange server
Web Workflow IIS Server
- Microsoft Windows NT 4 Server SP6 alebo Windows 2000
- Microsoft Internet Information Server (IIS) 4.0 alebo 5.0
- Microsoft Internet Explorer 5 (IE5)
- Microsoft Exchange Server 5.5 SP 4 alebo Exchange 2000
- Microsoft Exchange Administrator 5.5 SP4 alebo 2000
- Microsoft Outlook Web Access (OWA) 5.5 SP4 alebo 2000
- PC kompatibilné Intel Pentium 266 a vyššie
- RAM 128 MB minimum, 256 MB doporučené
- cca 48 MB diskového priestoru (plná inštalácia)
OWA IIS Server
- Microsoft Windows NT 4 Server SP6 alebo Windows 200
- Microsoft Internet Information Server (IIS) 4.0
- Microsoft Internet Explorer 5 (IE5)
- Microsoft Exchange Server 5.5 SP4
- Microsoft Outlook Web Access (OWA) 5.5 SP4
- PC kompatibilné Intel Pentium 266 a vyššie
- RAM 128 MB minimum, 256 MB doporučené
- cca 48 MB diskového priestoru (plná inštalácia)
Plný klient
- Microsoft Windows NT 4.0 Workstation Service Pack 5, Windows 2000, Windows 95/98
- Microsoft Outlook 2000, Microsoft Outlook 98 (8.5), Microsoft Exchange Klient 5.0.SP2
- Internet Explorer 5.x
- Microsoft HTML Help Update
- PC kompatibilné Intel Pentium 133 a vyššie
- 32 MB RAM pre klientov zúčastnených vo workflow (používajúcich Outlook), 128 MB pre tvorbu workflow
- cca 24 MB diskového priestoru (plná inštalácia)
Web Klient
- Internet Explorer 5.x